יום שני, 5 בספטמבר 2016

חולון

חולון
כל חיי אני תושב חולון - בתמונה: חולון בשנת 1937. כל מבנה ורחוב שבתמונה מוכר לי.
משפחתי ממקימי חולון ושומרי חולון במלחמת השחרור. בילדותי גרתי בווילה ברח' ביאליק
באחד הבתים שמשמאל בתמונה. כל הכבוד לצלם. אני לא יודע מי פרסם ראשון את התמונה.

תמונה של רוב העיר חולון + בת-ים שפורסמה בסרטון ביוטיוב ב-4.3.2015 על-ידי Plane Spotter
 בתמונה זו רואים את הבניין שאני גר בו בשכונת קריית איילון. לחצו על התמונה כדי להגדילה.

לחצו על סרטון ה-GIF שערכתי שלהלן כדי לצפות בסרטון המלא באתר YouTube

ב-20.3.2014 הסרטתי בחולון את מוזיאון העיצוב, קניון חולון והמדיטק - וייצרתי מזה סרטון GIF:

חולון נחשבת לעיר ירוקה - בכל עונות השנה ניתן לראות הרבה פרחים ברחבי העיר.
להלן תמונה שצילמתי ליד המרכז המסחרי בשדרות איילון ב-20.3.2014:

בבלוג שלי "שטרות של אמנון" יש רשומה לתמונות שצילמתי בחולון בקישור:
http://www.tapuz.co.il//blogs/viewentry/5115834

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה